lunes, 19 de octubre de 2009

3r classificat al Campionat de Catalunya!!

El títol queda fantàstic, llàstima que dels físics vam ser tres, es a dir que vaig quedar l'últim...snif! De fet era d'esperar, sense entrenar, i amb aquells dos màquines...m'ha servit d'experiencia i col·locar-me a lloc.
Primer van participar els "handbikes", eren uns 6. També hi havien 2 o 3 "pros", i altres aficionats com jo, que van aguantar el "tiròn", però tots van donar una gran lliçó de superació. Cap a les 10:30 varem sortir els altres, uns 15 tàndems, que nomes vaig veurels-hi la cara a la sortida, perquè desprès nomes veia els seus culs i perquè hem doblaven. El Juanjo i en Ramon tampoc anaven a tope, estan al final de temporada i els hi passa factura, a estones podia anar amb ells a roda, i a moltes estones no podia ni seguir-los. En fi, que vaig quedar tercer perquè la Raquel es va lesionar el dia abans, que sinó, res de res. Ha sigut un regalet.
P.D. quant tingui fotos les penjo.

2 comentarios:

  1. Eii, enhorabuena!! Primera carrera y ya estrenas el palmarés!!!!
    No importa quedar el primer o quedar el ultimo, lo importante es que te estas superando poco a poco y competir contra uno mismo siempre es mas gratificante que competir contra los demas.
    Un fuerte abrazo!!

    ResponderEliminar
  2. Felicitats crack!!!
    Primera carrera i podium, això és arribar i moldre.
    Ja veuras que entrenant t´aniras superant mica en mica i al final ningú t´aturarà.

    Salut i pedals.

    ResponderEliminar