domingo, 7 de marzo de 2010

CRONICA D'UN CICLISTA PETAT

Ja era hora que escrivis una crònica d'una surtida com marca el decàlec del bon ciclista cansaladero...dons "tan sols" 147.60KM!!!!!, que per a mi es tot un "logru".
Com que ja saveu que no soc gaire puntual, he arrivat uns 10 minuts tard, i ja no hi eren, però no passa res, avui estava força animat, i els he atrapat de seguida, al km 75!!!, i perque estaven esmorçan a Sant Martí de Llémena..., sort d'un vei del poble que m'ha dit, amb feines per entendre'l, a on eren els del club.



Era molt trenpat!! Despres d'esmorçar com un quet, sant tornemi, sort que com sempre m'esperaven, i poc a poc he anat tornant cao a casa. Que llarga es a vegades la recta d'Hostalric!!! Faré un diagnostic clínic:





  1. Mal de clatell


  2. Mal d'espatlle


  3. del braç dret


  4. el canell dret


  5. les cames


  6. i el CUL



Així m'ha quetat....una pena...



Be, ja tinc una altre pel curriculum, sort que al arrivar una colla d'amics del club ens han rerbut com toca!!





1 comentario:

  1. No es estrany que arrivesis cansat, perque després de tirar sol fins allà dalt, tindre que ficar-te en el ritme post esmorçar costa una mica. EL meu cul també estava una mica resentit.
    Salut.

    ResponderEliminar