domingo, 2 de agosto de 2009

TIBIDABO











Prueva superada!!, he anat i tornat (que tambè compta), fins allà dalt, para muestra vean las fotografias. M'ha agradat molt tota la ruta, llàstima els meus ultims 30 km...sense gasolina, sort que un grupet m'ha fet costat i es d'agrair. Doncs amb total uns 125 km, poc transit, no feia excesiva calor...i bones vistes, una miqueta curta la visita al parc, bé, pels que hem arribat dels ùltims, però es feia tard, tot i així hem arribat quasi a les dues. Sort que la setmana que ve vaig a Perpinyà, que encara que son kms, el ritme no serà el d'en Maurici...espero
Ignasi

Sort que el divendres, va ser el meu sant i la dona em va regalar una crema recuperadora de cames destroçades, i apa que no l'he estrenat!!

A reveure pandilla!








No hay comentarios:

Publicar un comentario